štvrtok 13. marca 2008

36 hodín

Najprv drobné upresnenie. Že vraj to s tými novými hriechmi vôbec nie je také žhavé. Že to bol len nápad jedného biskupa, zamyslel sa vraj nahlas, či čo a v našich končinách (ale aj v Timesoch) z toho bola mediálna búrka. No dobre, povedzme, že tomu verím. I keď mi to skôr pripomínalo akýsi pokusný balónik, betaverziu Hriechu 2.0. Ale Benny 16 by to zrejme ani nepripustil, zase toľko súdnosti by som mu ešte uznal, hoci jeho nástupca, to už môže byť iná káva.

Každopádne, inšpirovaný potenciálnou hriešnosťou "experimentovania na ľuďoch v rozpore s etickými princípmi" som sa odhodlal na jeden drobný pokus. Na sebe. Bude to neľudské. Som odhodlaný skúsiť byť 36 hodín bez internetu. Za hodinku aj niečo sa odpojím a najbližšie budem na nete až v piatok poobede. Au. Ale to, že si v medzičase odskočím do Prahy by mi to malo uľahčiť. Hádam.

Žiadne komentáre: