streda 12. marca 2008

Niečo depresívne o štvrť na tri ráno

Teda aspoň pre mňa. Vedci zase niečo zistili a len to potvrdzuje moje obavy:
[L]ow neuroticism and high extraversion are strongly correlated with higher levels of happiness, high conscientiousness is a bit less strongly correlated, and high agreeableness and openness to experience are positive but not so important. Non-neurotic, conscientious extraverts are the winners in the genetic happiness lottery.
Inými slovami som fpi*i ako svište v Tatrách. Super. (Moja miera extrovertnosti podľa nedávneho testu: 13%; miera neuroticizmu: 61%; svedomitosť zmeranú nemám, ale v posledných rokoch rozhodne klesá. Etc.)

Nuž ale aspoň tu nezažijete optimistické výlevy ako niekde (schtum, schtum), keďže v blízkej budúcnosti zrejme naozaj nehrozí, že by som bol 'zaskočený šťastím'. Haj hou.

Žiadne komentáre: