piatok 21. septembra 2007

Nový fíčr

Všimol som si už dávnejšie, že systém blogger pridal nové udělátko, nový fíčr, a to jest pridávanie videí. Už nenie som odkázaný na embedding skrze youtube, pokiaľ teda mám nejaké menšie video priamo na disku. Teda nasleduje pokus. Bude to krátky štek z A bit of Fry & Laurie.

Všetci nenechavci a neokrôchaní netrpezlivci už zrejme skočili k videu, pre vás ostatných pár slov na vysvetlenie. Dvojku Stepehen Fry a Hugh Laurie som často citovával na svojom druhom blogu (aby som bol vyčerpávajúci, hoci možno nie úplný, bolo to tu tu tu alebo tu) ale nikdy som myslím plne nezdôraznil, akí sú skvelí. Teda až na vetu "the most absurdly humorous and surrealistically intelligent sketch show to have come out of Albion since Monty Python", za ktorou si veru stojím, resp. sedím. Veru, ak nerátame Pythonov, ktorí tvorili po mnoho rokov základný kameň môjho osobnostného rastu, ak smiem byť natoľkoto triviálny, a ak si na moment odmyslím Dylana Morana, geniálneho írskeho stand-up komika a herca, od ktorého kradnem vtipy, keď si to vyžadujú spoločenské okolnosti, tak A Bit of Fry and Laurie pre mňa momentálne predstavujú vrchol humoru, čo však z nasledujúceho videa nemusí byť vôbec zrejmé. Je to totiž len pár sekudnový spot, kde Hugh Laurie (áno, Dr. House) tak trochu vzdáva hold predchodcom:



Zatiaľ len toľko.

Žiadne komentáre: