piatok 10. augusta 2012

Niečo

Trochu ma mrzí, že je tu pusto. Pritom sa nedá povedať, že nič nepíšem, veď za posledné 4 mesiace som vyprodukoval 14 článkov rôznej kvality a popularity, ale nič tu. Ak mám aj nebodaj nejaký postreh alebo zaujímavosť, tak akurát čviriknem [follow], alebo, ešte častejšie, ho/ju zdieľam na FB [subscribe], ktorý u mňa čoraz viac funguje ako akýsi zástupný blog/tumblr/agregát vecí a článkov. 

Ale mrzí ma, že tu nič, a hoc aj toto je niečo, nie je to to niečo, čo by z nič spravilo niečo. Ale niekedy aj ničotné niečo je viac ako nič úplné. Len teda, že nelámte nad týmto priestorom palicu a nevyhadzujte z agregátov/RSS/bookmarkov či čoho, veď dačo nemimoriadne sa tu ešte objaví. Dakedy.

3 komentáre:

Robert povedal(a)...

MOAR!

AIF povedal(a)...

ok, tak si necham v RSS, ked hovoris :-)
a subscribnem si ta teda aj na FB, aj ked neviem, neviem, tie tvoje liberalne nazory... :-D

Lev bez hrivy povedal(a)...

V RSS si menej aktívne sajty nechávam, lebo človek nikdy nevie, kedy sa tam niečo nové objaví. Niektoré blogy tam mám mŕtve už roky, ale načo to čistiť? Sa neoplatí, práve naopak. Vyhodím len tie, ktoré po času ožijú spamom.