streda 10. septembra 2008

Keby som mal twitter

Posledné dni si vravím aké fajn by bolo mať nejaký ten twitter (čvirik?) hoci sa mi bytostne bridí zriaďovať si ďalšie krepie izé webové výlevové sebaprezentovacie bazmeky. Len mi akosi neprichodí na um nič, čo by sa dalo rozviť viac než jednou vetou (aj to preháňam).

- Prečo zrazu každého zaujíma LHC? Odkedy sú sub-atomárne častice cool? Čo som zmeškal?

- Ach, áno, som v Pešti, idem sa tu vzdelávať ako rozvracať svojstojnosť slovenskej vlasti, Soros to platí.

- Nejako veľa Rumunov sa tohto roku na CEU urodilo. A nerád by som z niektorých vzoriek vyvodzoval nejaké predčasné všeobsiahle závery, ale...

- Bolia ma nohy, ale čo narobím, keď celé študentské osadenstvo čaká v rovnaký čas na štipko.

- CEU knižnica, hocako moderná, stále čiastočne funguje na papierikoch (fill in the yellow form, fill in the blue form, fill in the green...). Šok, Univerzitka v Blave je aspoň v niečom lepšia (keď už nie v knižnom fonde).

- Zatiaľ najteplejšie mi v Pešti bolo v metre... to sú paradoxy.

- Do bazéna len s kúpacou čapicou? WTF? Také sa ešte vyrába?

- Áno, intrák tu má bazén. A klímu. A není tu hmyzu. FTW!

- Koľko banalít (aj vlastných) ešte budem schopný pri zoznamovacom 'small talk' tolerovať, než dôjde k nejakej asociálnej udalosti? - 'Hi, I am Blefuscu from Erehwon, what's your name?' - 'Fuuuckooooff!'

- Toľko egocentrikov pokope, všetci len o sebe hovoria, prečo nehovoria trochu viac o mne?

- Scéna z výťahu: Nastúpim do preplneného výťahu na siedmom, lež nejde dole, ako by človek čakal, ale hore, stojí temer vždy zbytočne na 8., 9., 7. (zas), 6., 5., 4., 3., 2., 1. poschodí, na prízemí sa otočím k spolu-putovateľom a ďakujem za krásny večer.

Žiadne komentáre: