streda 2. apríla 2008

Osobný vlak Zakysanka prichádza na prvú koľaj*

Priznám sa, naletel som, ale opačne. Bol som presvedčený, že správa o predaji názvov vlakov je 1. apríl. Som to sprvoti aj odmietol čítať, že aký som chytrý. Ej veru, také čosi by som čakal, že sa udeje skôr za hyenistickej, extrémne pravicovej vlády neo-liberálneho veľkokapitálu pod záštitou toho cigáňa Dzurindu. Ale budiž, ako vravievala Anča Malíková-Belousovová, keď ju ešte sponzorovala minerálka Budiš.

Treba však tlieskať odvahe Slovenských železníc, že s takýmto niečím prišli, opäť raz sú železnice spojené s priekopníckym duchom kapitalizmu, ako tomu bývalo v 19. storočí a ukazujú správny smer s malým s. Vyvstala tak otázka, čo všetko by sa dalo ešte premenovať pre komerčné účely. Len pred pár minútami skončilo na Skype "spoločensko-vedné kolokvium", kde padli mnohé sľubné návrhy. Všetky nasledujúce návrhy sú GvZ & MO, Skype 2008 pokiaľ nebude uvedené inak.

Slovenské Topvar národné divadlo

Seat prezident Slovenskej republiky

Most T-Com SNP (LK 2008)

Trnavské VÚB Mýto

Národná Prada Slovenskej republiky

Steiner Ekonomická Univerzita v Bratislave

Orange VŠMU

Absolut Slovenská akadémia vied (LK 2008)

Ikores Ministerstvo obrany SR

Karlova IKEA Ves

Slovenský hydrometeorologický Pampers ústav (LK 2008)

Zlatý Bažant diecézny biskup

Sony BMG Slovenská filharmónia

Hlavná Kofola stanica

Úrad vlády PM Zbrojníky SR

Slovenská UPS pošta

Mlynská Durex dolina

A samozrejme Mestská hromadná Thor Steinar doprava (LK 2008).

*Damn you, Shooty! Predbehol ma. Ale David Foster Wallace nás zas predbehol všetkých.

Žiadne komentáre: