piatok 7. marca 2008

Čo som dnes zistil

Mám nesmierne citlivú nosnú sliznicu. A aj produktívnu. Ešte pár dní a možno na mapy zaznačiť nový vodný tok. Bohumír Janský už vraj chystá výpravu k prameňu.

Taktiež, viete koľko použitých vreckoviek sa zmestí do prázdnej fľaše od detskej výživy? 2x10! (dva balíčky Tesco-value kapesníkov). Mám aj fotodokumentáciu, ale nakoľko je nevhodná pre útlocitné povahy, rozhodol som sa ju tu radšej nepublikovať.

A keď už je reč o publikovaní, byť uvedený v poďakovaní v publikovanom akademickom článku sa určite nevyrovná pocitu radosti, ktorý má sám publikovaný autor, ale aj tak je to super.

Asi by som aj ja mal začať niečo písať, pre prípad, že by mi to nevyšlo s tým potenciálnym veľtokom. Ale zas aby mi neodplavilo klávesnicu. Dilemy.

Inde:

Potvrdzuje sa, že je naozaj lepšie byť bohatý a zdravý.

Obama je Kwisatz Haderach! (Geek alert! Ak ste nečítali Dunu, ani neklikajte.)

Uribe úspešne pokračuje v likvidovaní FARC a Chávez je kokot. Ale to už ste vedeli.

Kto sa bojí Václava Klausa? I keď mi nie je jasné, či sa mám báť budúcnosti alebo Klausa. Alebo sa mám teda obávať oboch? Ak dovolíte budem sa ja radšej aj naďalej báť len aneuryziem, pádu meteoritu a hrozby návratu módy rokov 80-ych.

Žiadne komentáre: