štvrtok 21. februára 2008

Fragment na dnes

Ťaj, mám ja pre vás fajný citát, ale prepisovať sa mi ho nechce. Takto to spravíme, zoberte si z poličky (stolíka, z pod postele, WC, what-evaah, je mi jedno, kde to skladujete) svoj výtlačok knihy Thomasa Bernharda Staří mistři (Praha: Prostor, 2004) a prečítajte si stranu 162 (aby som bol presný, citát začína už v štvrtom riadku odspodu na strane 161 a skončiť môžete niekde na strane 163, alebo veď čítajte ďalej, jak je ľubovôľa). Dobré, nie? Jaj, čo, nemáte? Jááj. Nuž ale to je váš problém.

Mimochodom, Starí majstri sú zatiaľ to naj, čo som od Bernharda čítal, mohol by som citovať z každej strany, je úchvatne nasratý, nadáva na všetko, od Beethovena po viedenské toalety. Odporúčam.

Ale aby ste neškodovali, že ste to tentoraz tunáka úplne nadarmo otvárali, tu máte niečo, z čoho sa mi až hlava točí, dva blogy I Dream of Barack & I Dream of Hillary, kde ľudia zasielajú záznamy svojich snov, v ktorých, ako ste si už iste domysleli, vystupovali demokratickí kandidáti na prezidenta. Niektorým ľuďom už z tej politiky načisto drbe. Seriózne, ak by sa mi malo niekedy snívať o #### (meno scenzurované v súlade s našou blog-policy) tak dúfam, že sa ani nezobudím. Bolo by to zbytočné.

Žiadne komentáre: