sobota 12. januára 2008

Blogging inaction

Mám neobvykle, priam podozrivo, a vzhľadom na všakovaké okolnosti, o ktorých mi nie je zahodno sa rozširovať, aj neopodstatnene dobrú náladu a nenechám si ju skaziť. Nie, nedám sa chytiť, nenechám sa vyprovokovať, a just nie, hoci sa celý nový rok snažili, kundy hnedo-červené, ba aj rôzne parochiálne vlezdoprdelky s titulmi pomýlené (musí byť veľmo zle, keď už aj s Draxlerom súhlasím), ale ja sa nedám. Nič nebude. E-e, trt a dva orechy. Tento rok má tento blog zatiaľ to potešenie byť úplne 100% Fico-Free. Snáď to tak ostane čo najdlhšie.

Čiže niečo iné.

(*zvuk cvrlikania umrznutých cvrčkov*)

...

Hm.

Nuž, napríklad, aby sme neboli na toho chudáka Silvestra Lavríka len zlí, táto esej novoročná je veledobrá. Splietaním hlúpych fráz a ošúchaných porekadiel dosiahol priam metafyzické reťazenie prázdnoty a dekonštruoval tak novoročný vinš ako žáner. Alebo čo. Ale rozhodne pobavil.

Čo ešte.

Hm, Stepehen Colbert je zasek v éteri. Fajn. I keď ako to je, kto mu to píše, keď scenáristi stále štrajkujú.

A nič, nemám ja čo povedať, som pretty vacant (cf. Sex Pistols).

Carry on.

Žiadne komentáre: