štvrtok 14. februára 2008

Do Rudolfina

Zajtra, vlastne už dnes, sa chystám do Rudolfina na koncert Českej filharmónie, kde zaznie Eroica od Ludwiga van a tiež Prokofievov 2. husľový. Mňam. Diriguje Sir John Eliot Gardiner. To ja tak občas zvyknem, na koncert zájsť, ani neviem, čo ma to pochytí.

Lístok som si rezervoval už v pondelok, a aj to som už mal na výber len medzi ľavým balkónom, treťou lóžou, štvrtým sedadlom a pravým balkónom, štvrtou lóžou a prvým sedadlom alebo, des, "za stĺpom", což sú sedadlá, na ktoré sa už tuším ani študentská zľava nedá uplatniť, také sú otrasné.

Nuž veď hej, Gardiner nehrá v Prahe každý deň, ale aj tak mám silné podozrenie, že obsadenosť tohto podujatie úzko súvisí aj s faktom, že vo štvrtok má, ako som bol informovaný, byť sviatok nejakého sv. Valentína, či kerého marhu. A že teda asi lístky vykúpili najmä kdejaké romance chtivé elementy. Pfui. Ak uvidím nejaké prehnané prejavy náklonnosti medzi návštevníkmi asi sa nezdržím a vrhnem. A nie mladé, ale večeru, keď už mám byť natoľko expresívny. Ale napokon, veď sedím na balkóne, čiže si takúto prípadnú konštruktívnu kritiku odnesú aj tí podo mnou. Budem mieriť na nejaký párik. Hajhou.

Ale nie, nenechám si skaziť večer, nie, nie a just nie.

Update 22:35: Vynikajúce. Len toľko.

Žiadne komentáre: