pondelok 31. decembra 2007

Pour Féliciter MMVIII

Osobne mám pocit, že som mohol tohto roku aj dokázať čosi neobvyklé a zaznamenania-hodné, nebyť tých ťažkostí so vstávaním z postele. Nuž áno, že vraj sa blíži zase koniec roka. Nepotrpím si moc na tieto kalendárové formality, trochu však asi chápem ono nutkanie oslavovať istý segment uplynuvšieho času, hocako je arbitrárne určený, spolu s bláhovými želaniami, že ten nasledovný segment bude nejako iný, lepší, šťastnejší alebo už čo. Avšak zvyklosťami naordinované všeobecné veselie sa mi hnusí, ohňostroje sú nudné, hlučné a otravné, šampanské mi nechutí, program v TV v tomto ročnom období porušuje minimálne ženevské konvencie a na hymnu naozaj nie som zvedavý. Nieto počas roku dňa kedy by som šiel spať pred polnocou, ale 31.12. asi urobím výnimku.

Ale aby som nebol za úplného odľuda (veď čoby aj povedal nejaký Ľudo keby toto videl), želám Vám všetkým, čo o toto zavadíte pohľadom, aby teda tých nasledujúcich 366 dní bolo čo možno najznesiteľnejších. A veď aj tie zvyšné, ak dožijeme.

Čo sa novoročných predsavzatí týka, plánujem: 1) byť spontánny 2) nerobiť novoročné predsavzatia.

PF 2008!

Žiadne komentáre: