piatok 9. novembra 2007

Lemuel Agonistes

Ospravedlnite prosím včerajšie fňukanie, neviem, čo ma to popadlo, je ale zrejmé, že nemôžem sľúbiť, že sa to v budúcnosti nebude opakovať. Zápasím už dlhšiu dobu s akýmsi nihilistickým momentom, a niektoré dni silne prehrávam.

Ale už sa cítim lepšie, som tuším Anti-Samson, bol som sa totiž dnes dať ostrihať a s vlasmi zo mňa opadli aj včerajšie chmúry.

Každopádne ďakujem za rady múdre a podnetné, určite v nich je veľa pravdy, domnievam sa však, že mojím najväčším problémom je priveľa introspekcie a meta-myslenia a primálo uvažovania. Čo potrebujem je menej myslenia a viac uvažovania nad konkrétnymi vecami. Nie je to len prostredím, ale aj nedostatkom sebadisciplíny a trpezlivosti. A to je a bude aj naďalej len a len môj vnútorný zápas.

Žiadne komentáre: