sobota 3. novembra 2007

Anjel v prestrojení

Parlamentná stajňa Smeru odhaľuje ďalšie skryté talenty. Tento rozhovor s poslankyňou Smeru Janou Vaľovou je číre (tragi)komično.
"Veštenie z kariet je mojím hobby, ktoré dosť ľudí oslovilo. Myslím, že sa budúcnosť predpovedať dá. Karty naznačia určité situácie."
Nebudem zlý a odolám môjmu prvotnému impulzu nástojiť na tom, že ľuďom, ktorí veria na veštenie z kariet by nemalo byť dovolené žiť, a uspokojím sa len s požiadavkou, že takí ľudia jednoducho nemajú čo robiť vo verejnej sfére, a tobôž nie v parlamente. Akoby nestačilo, že tam sedí kopec ľudí čo veria v sociálnu spravodlivosť, pracovnú teóriu hodnoty, dialektický materializmus, Boha, Národ, vykorisťovanie monopolmi a podobné somariny.

Ale musím byť krutý a poznamenať, že na to, že ctená poslankyňa vlastní salón krásy, je pozoruhodné, že nevyužíva jeho služby.


A o tohto anjela v prestrojení, ako hlása tričko za 250 korún, sa prosím pekne doslova bili viaceré strany! Hľa:
Ako ste sa vlastne dostali k politike a do parlamentu?
„Náhodou. Jedna moja kamarátka ma oslovila, či by som nechcela vstúpiť do jednej strany, pretože ma považujú za výrečnú a energickú. Nebol to však Smer.“
Aká to bola strana?
„Strana pána Ivana Mjartana (Stred – pozn. red.). Ale ten rozhovor počuli v spoločnosti, v ktorej som sedela. Jeden z pánov, ktorý tam so mnou boli, zobral telefón a upozornil na mňa Smer. Potom som si podala prihlášku.“
Mohol by som zrejme citovať celý rozhovor, ale načo. Už dávno som z niekoho slov nevycítil toľko bezodnej tuposti. Pri takých tetách poslankyniach akými sú p.p. Vaľová, alebo p.p. Zmajkovičová (hádajte, čo ktoré p značí), už aj taká Monika Beňová vyzerá normálne. A to je zrejme najtragickejšie poznanie, ktoré si z toho rozhovoru môže človek odniesť.

Addendum (17:40)

P.p. Vaľová má, zdá sa, festival, dnes skazila obed Hamiltonovi. Ale po menšom Googlení mi už je jasné načo v Smere je. Páči sa čitateľom Nového Času. Vsio jasno.

A KaJA! otvára novú rubriku "Spoznaj svojho zákonodarcu", kde nám predstavuje istého jogína, tvorcu textov a ezoterického teoretika nacionalizmu. Enjoy!

Žiadne komentáre: