pondelok 1. októbra 2007

Neusporiadané odrobinky

Dnešný deň bol až neprekvapujúco udalostiprázdny. Kúpil som si sako. Môžem byť triviálnejší? Môžem. Dávam si povolenie. Zelené. S-ko. Padne mi ako uliate, keby mi padlo ešte trochu viac, už by mi zrejme bolo malé. Našťastie je uliate tak akurát a nie trochu menej. Len nesmiem pribrať. Čo však ani nemám v pláne (môj BMI je 18,7, záviďte!).

V TV dnes dávali prvé vylučovanie (mienené v zmysle vystrnadzovacom, nie exkrementálnom, i keď...) v súťaži Slovensko hľadá KaraokeStar. Ufňukané to bolo na nevydržanie, to majú za to, že tam povyberali samé 16-ročné šťandy a samých emo puberťákov a FPS-károv*.

Putin to zase natrel všetkým kremlinológom, keď ohlásil vlastné budúce premiérstvo (je také slovo?), čím teraz ostala toľko diskutovaná otázka jeho nástupcu na prezidentskom stolci irelevantnou. Nech už tam dajú ktoréhokoľvek panáka, zrejme sa odkýva presun kompetencii na premiéra a môže sa bašovať ďalej.

Aj Sean Hanley si povšimol nedávne insitné snahy HZDS ustajniť si vlastných "akademikov" v novom "Kinder Think-Tanku" (Thx Georg v/Z) Pri takýchto príštipkárskych politrukoch aby sa človek hanbil za svoj vyštudovaný odbor.

Smer teraz ide zase vyzdvihovať Dubčeka, ktorý keď nepostúpil do finále súťaže ponovembrové Československo hľadá SuperPrezidenta, tak sa rozplakal jak tie puberťáčky. To je zrejme esencia toho podivného slovného spojenia "socializmus s ľudskou tvárou". Bleh.

*Fruit-Picking Sodomite - termín, ktorý ma naučil DCI Hunt. Hľa:

Žiadne komentáre: