štvrtok 25. októbra 2007

Chudák

Tak som sa dnes dozvedel, že som chudák. Na akomsi cboxe ktorási dobrá duša o 14:40 zalinkovala moju vyčerpávajúcu recenziu nového albumu Radiohead a potom odznelo toto, ľaľa:
24 okt 07, 19:27
p@lo: jeho nazor mu samozrejme neberiem ale taktiez to nic nemeni na mojom nazore

24 okt 07, 18:28
edo: chudák to mozno je, ale je to jeho mázor, tak mu ho nechajme, ja som si nový album radiohead vypocul asi 5x a momntálne si ho nemám potrebu pustit, takze ciastocne mal asi ten chudák aj trocha pravdy.

24 okt 07, 17:57
p@lo: obycajny chudak

24 okt 07, 14:45
Up: zaujimavy sposob ako zaujat

24 okt 07, 14:40
Squirrel: [link] :)
Odhliadnuc od tautologického postrehu osoby menom Up (poznáte nezaujímavý spôsob ako zaujať?), našu pozornosť upútala osoba zvaná p@lo, ktorá reagovala trochu prehnane i keď pochopiteľne – nevyvinutých jedincov vždy konsternuje konfrontácia s opačným názorom a reagujú na takú opovážlivosť podráždene. Ale aj tak cítim, že sa musím ohradiť. Rozhodne nie som obyčajný. Ale vo svojej neskonalej veľkorysosti sa mi osoba menom p@lo napokon rozhodla blahosklonne ponechať mi moje názory, za čo má moju nehynúcu vďaku.

Žiadne komentáre: