pondelok 19. júla 2010

Prepočuté na Pohode 2010

Ak poznáte Overheard in NY, je vám nasledovné asi jasné. Na pochôdzkach po trenčianskom letisku som minulý víkend okrem hudby započul aj všeličo iné. Tu je výber toho, čo som si aj stihol zaznamenať, než ma pamäť zradila.

[Podnapitá] slečna: ... lebo si kurva dlho nemala pivo!

Chlapík v dave naviguje niekoho cez mobil: ... ešte raz musíš dať ruku hore! [pauza] Zrušil ma, kokot.

Slečna: Akurát hrali slovenskú hymnu, keď som bola na záchode.
Mládenec: To si musela odolať nutkaniu postaviť sa.

V rade na sprchy: Jááj, ako dobre, že nie som žena!
Jeho kamarát: No, tá dievčina na konci sa dostane na rad v utorok maximálne.

Podnapitá opozdená puberta o nejakých hosteskách: To sú rite! Krásne rite! Jedna riťkovatejšia ako druhá!

Bystrý mládenec na koncerte Jany Kirschner: [znie časť "Stále ťa mám"] ... veď to je ako zvučka z Baywatchu!

Zmätený navigátor: No a zdvihnem ruku ... pozeraj sa naľavo ... nie tam ... jáj napravo.

2 komentáre:

Unknown povedal(a)...

to prvé mi pripomína kamarátku, spýtam sa jej či si nespomína na povedané

macbeth povedal(a)...

tak ako, trpnem uz dva tyzdne, bola to ona ci nie?? :O :)