pondelok 6. októbra 2008

Sprisahanecká centrála odhalená

To sú nám veci:
"Fico vyhlásil, že ak sa mu neospravedlnia, bude sa domáhať očistenia strany na súde. Zároveň alianciu obvinil, že je napojená na nadácie amerického finančníka a filantropa Georgea Sorosa, ktorých hlavným cieľom je škodiť slovenskej vláde."
Veru, Sorosovi ide len o škodenie našej bohabojnej vlasti. Koľko ten len peňáz narozhadzuje. Keby chcel, môže z bankoviek robiť brikety a tie hádzať ako polená Slovensku pod nohy!

Musím sa priznať, že aj ja som sa nechal zlákať mrzkým grošom judášskym. Áno, Soros mi platí, platí mi, lebo študujem na CEU v Budapešti, centrále kozmopolitného sprisahania proti Slovensku. Keď sa to tak vezme, som protištátny živel. Záviďte!



Update: Škandál, podvratné živly už aj v SAV!

Žiadne komentáre: