sobota 20. septembra 2008

Čas, čítanie a cenzúra

Nieto času a nebude ho ešte viac, respektíve menej. Hoci som sa dnes statočne flákal, k dobru si aspoň môžem pripísať návštevu IKEA (nakúpené takéto, takôto i čosi ako toto). Budúci týždeň začne vyučovanie na CEU pekne zhurta a už teraz mi zahodno čítať state na Scope and Methods (pracovný názov S&M), Foundational Political Philosophy, Comparative Regime Change a iné vychytávky. Nebude času na sebaspytovanie a výlevy, inými slovami na blogovanie. A to som chcel ešte zajtra aj na výstavu zájsť.

Ale iné som chcel. Pri čítaní textu jedného na politickú ekonómiu mi, určite čírou náhodou, prichodila na um staršia otázka, ktorú si už položil iný bloger. Keby ste mohli, ktorú knihu by ste zakázali. Odmyslime si teraz fakt, že ste príčetné, zhovievavé, liberálne zmýšľajúce osoby a že váš zákaz by bol neefektívny alebo kontraproduktívny. Čo by sa dostalo na váš súkromný Index Librorum Prohibitorum?

Sám neviem, určite zobrané spisy Dana Browna. Taktiež "7 efektívnych spôsobov ako byť kokotom" a všetky podobné self-help knihy. Knihy o astrológii, numerológii a podobne. Milana Rúfusa, len tak. Plus čokoľvek, čo formovalo Ficov svetonáhľad asi.

Žiadne komentáre: