pondelok 7. júla 2008

Som Prop(er) fucked

Každý ostrieľanejší slovenský netovčan už mal zrejme tú smolu, že narazil na nezávislý internetový spravodaj tú žumpu neo-bolševizmu, antisemitizmu a ľudáckeho primitivizmu, server menom Prop.sk. Predstavte si moje zdesenie, keď som dnes poobede čírou náhodou (sledovaním search queries) zistil, že na ich stránkach visí časť môjho textu.

Tu sú printscreeny, aby ste tam ani náhodou nemuseli liezť:



Okamžite som začal písať mail, po chvíli uvažovania som z neho vyhádzal všetky vulgarizmy a zaslal ho v nasledovnom znení na kontakt uvedený na ich webe:
dobry den,

zaregistroval som, ze moj text* "prorocke logo" o napadnej podobe loga kds a istej vonnegutovej kresbicky visi na vasej stranke. nepamatam sa, ze by som vam dal suhlas na reprodukovanie mojho textu a tymto vas ziadam o jeho okamzite stiahnutie z vasich stranok.

s pozdravom,

lemuel kolkava

*http://nicmimoriadne.blogspot.com/2008/05/prorock-logo.html - to aby ste ho nahodou nehladali na neexistujucich strankach nicmimoriadne.sk, ktore farizejsky uvadzate ako zdroj
Na odpoveď som dlho nečakal:
mailer-demon to me

Failure notice:your message could not be delivered to the following address:
prop@prop.sk
This is the MTA program at as17-1l.us4.oncemail.com.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.
Uhm, a o niečo neskôr:
Mon, Jul 7, 2008 at 3:36 PM
subject Re: nedovolene reprodukovanie textu

dobrý deň,

nejedná sa o identický ale upravený text.
S pozdravom
Roman
Upravený. Čiže prebral môj postreh a môj vtip, tupo text skrátil, nesprávne zazdrojoval a ešte si myslí, že je v práve. Mám aj chuť sa na to vysrať, ale zároveň sa cítim pošpinený a sprcha to nespraví.

Žiadne komentáre: