utorok 13. mája 2008

S dobou

Pobadali sme dnes nový trend. All the cool kids do it:
  • Odrážky
  • Inu.
  • Uh.
  • Ale nemám ja čo do nich veľmo.
  • Hm...
  • Uf!
  • No, (refrén) mal by som študovať (/refrén) ale ja si čítam o prokrastinácii.
  • Aha, tuná som videl video priam švankmajerovskej geniality a cítim sa po ňom divne.
  • Včera sa tuším hranol zastrájal, že pod hrozbou drábov ceny rásť nekalo nebudú, ale že na rast miezd priestoru jesto. Nik mu nehovorte, že mzdy sú vlastne cena za prácu, lebo ho vyskratuje. Škoda reči. Ani link sa mi nechce hľadať, nájdite si, ak ste drbnutí.
  • Meh.
  • Posledne dva dni som len čumel na statcounter zas. Plán návštevnosti zas na mesiac splnený, nič mi tu netreba viac hádzať.
  • Veru, vo štvrtok idem na pár dní na výlet do Prahy, to tu nebudú ani len tie odrážky.
  • (Miesto rezervované pre prípadné ďalšie postrehy)





Nuž tak.

Žiadne komentáre: