utorok 8. apríla 2008

RSK 001: Poďme si zaspievať

V Paríži včera sfúkli olympijskú pochodeň, pravdu povediac, veľmi ma to potešilo, aj by som si zanadával na celú nezmyselnosť Olympijských hier a ohyzdnosť týchto konkrétnych, ale na to ešte bude, mám podozrenie, tohto roku veľa príležitostí. Neviem, fakt nemám chuť písať ani čo zas Fico & co. povedali/vyviedli. Ani analyzovať. Cez víkend som konečne videl rumunskú depresiu o potrate a vzhliadol som aj výstavu Jana Zrzavého. Oboje síce odporúčam, ale ani k tomu sa mi viac nechce nič žvatlať.

Čo mám hovoriť, mal som rád blogovanie a mám ho rád, neblogoval som síce naplno, nepísal som naplno, nedával som vám všetko. Ale čo mám teraz hovoriť, poďte, poďme si poďcastovať...



01 Proven Lands - Jonny Greenwood There Will Be Blood OST
02 Stephen Malkmus & Jicks 2008 - Hopscotch Willie
03 The Kills 2008 - Tape Song
04 Elbow 2008 - Grounds for Divorce
05 Kaki King 2008 - Montreal
06 Nick Cave & The Bad Seeds 2008 - We call upon the author
07 White Rabbits 2007 - Take a walk around the table
08 Henry Purcell - Oh solitude! (Lamenti - A-S Otter)

Žiadne komentáre: