streda 26. marca 2008

Kde je Lemuel?

Spí. Nerušiť. Vážne, asi končí obdobie zimnej letargie a ja prechádzam priamo do jarnej únavy. Spím aj 12 hodín denne a keď nespím, tak myslím na spánok alebo driemem. Bolo by mi sveta žiť – a keď sa nad tým zamyslí, zrejme mi aj je sveta žiť, neviem, či je niekomu aj nesveta žiť alebo sveta nežiť – keby som nemal v nadchádzajúcich dňoch roboty ako na Sagrada Familia. No dobre, zveličujem, ale aspoň toľko ako na Modrom kostolíku určite. Po renovácii. Ale niečo by som robiť mal. Nechajme to.

Len som teda chcel podotknúť, že tu toho nebude veľa, nechcem tu sem len hudbu hádzať, ešte by vyplávali na povrch obmedzenia môjho vkusu, ktoré sa všemožne snažím maskovať, o počasí sa mi nechce písať, o politike tobôž nie, nechce sa mi a vlastne ani nemám čas, musím spať.

Brú.



(Skladbu považujte za hádanku.)

Žiadne komentáre: