sobota 17. novembra 2007

17.11.

Chcel by som tu pri príležitosti dnešného výročia niečo múdre alebo vtipné napísať. Nedá sa mi. Nič nemám, nič mi nenapadá. Zase sa ale vyrojil kopec žvástov v novinách, z niektorých rozhovorov ma ešte bolia oči a do komentárov pod nimi som už naozaj nemal liezť. Pfui, už aby Peter Zajac dopísal tú knihu.

Aj som sa chcel ísť pozrieť na námestie SNP, že koľko nás na našich neobolševikov nasratých vlastne je, ale som v Prahe, a tu sú dnes leda tak zhromaždenia nacistov, antifa a potom tých užitočných idiotov proti radaru. A Paroubek sa ženil (Fico bol svedkom!). Si človek nevyberie a tiež začne mať pocit, že doma asi nie je až tak zle. Tak som radšej celý deň nevyšiel von a pozeral Slavoja Žižeka...

Inde, dušk.o. má pravdu, totok sa Lafcadiovi mimoriadne vydarilo.

Žiadne komentáre: