sobota 20. októbra 2007

Sobotné monológy

Majúc na pamäti, že účelom blogovania je najmä nie ako by ste sa možno nazdávali pobavenie publika, signalling sociálneho neviemčoho alebo len prosté socializovanie a cibrenie intelektu, ale v prvom rade plýtvanie času, uvažoval som nad novým dielom pražských impresií. Ale než aby som Vás oblažoval nezáživnými historkami ako som ráno vstal, vybral sa do mesta (predstierajúc statočne, že vonku je 14 a nie 4 stupne toho Celzia), kde sa nič zaujímavého neudialo, chodil po kníhkupectvách a slintal nad ponukou a šomral, že mi ešte nenabehlo štipendium a slintanie je tak jediné, čo si môžem dovoliť, nakúpil trochu poživatín, ale len toľko aby mi ostalo peňazí na zaplatenie intráku v pondelok, nadával na davy pomaly sa vlečúcich turistov a navrátil sa na internát, to radšej tuná čosi zalinkujem. Určite to bude lepšie strávený čas pre obe strany.

Gustav Mahler žije! A tagguje.

The Onion sú naj noviny. Inu, súhlasím, veď aha.

Niečo pre fanúšikov Harry Pottera, stručná synopsia prvého dielu.

Taktiež ma pobavilo, že Pyco si myslí, že rozpráva prirýchlo. No na Stephena Frya sa nechytá:

Čo by som ešte, áno, taktiež som sa rozhodol pridať vpravo nové okienko, "(Možno aj práve v tomto momente) Čítam:", kde budem machrovať ...ehm, totiž zverejňovať práve čítané knižné diela a všetci môžete čumieť v nemom úžase nad mojím vyberaným vkusom. Ale taktiež je to bič, ktorý na seba vedome pletiem, lebo sa obávam, že už nič iné okrem verejnej hanby, že nejaká publikácia tam visí viac než dva mesiac ma nedonúti viacej čítať.

Žiadne komentáre: