piatok 5. októbra 2007

Facebook

Tak som si založil konto na Facebooku, pod vlastným menom - veľa šťastia pri mojom hľadaní. Dvaja ľudia ma na to nezávisle nahovárali, tak reku skúsim, aspoň som už vedel, že tam nebudem úplný sociálny kôl v plote. Teraz mám v kontaktoch už 4 ľudí, ani som netušil že až toľkých poznám. Každopádne je to dobrý vynález a úžasný plýtvač času. Hneď po zaregistrovaní som sa pridal aj do rôznych komunitných skupín, ktorých účel síce okrem dobrého pocitu momentálne nepoznám. Prvou bola samozrejme "Robert Fico Sucks!", ale nepohrdol som ani skupinami ako "I Secretly Want To Punch Slow Walking People In The Back Of The Head" alebo "Church of the Flying Spaghetti Monster". A škoda, že nemôžete vidieť moju fotku v profile, je jedným slovo pretentious, je seba-ironizujúcim komentárom tak jemným, že by to snáď ani nik nepostrehol. Never mind.

Hlavným dôvodom, prečo toto spomínam, je aby som osvetlil prečo tak málo blogovania v posledných pár dňoch, skrátka hluším čas inde.

Žiadne komentáre: