štvrtok 30. augusta 2007

Nič k SNP

Fakt, že sme tu na tomto blogu na včerajší štátny sviatok výročia SNP nijakovsky nereflektovali nesmie byť čítané ako nejaké posolstvo, či nebodaj stanovisko. Niekedy je nečinnosť len nečinnosťou, prokrastinácia len prokrastináciou, lenivosť len lenivosťou. Cítil som potrebu toto zdôrazniť, lebo veď, čo ak to tu niekto číta tak dôkladne, že začne čítať aj medzi blog postami a hľadať skrytú symboliku v absencii obsahu? Teda, nie že by to tu mnoho ľudí čítalo, nehovoriac o dôkladnosti či nebodaj prikladaní akéhokoľvek významu čomukoľvek tu zjavenému, ale udiali sa už aj divnejšie veci, som si istý.

Navyše by som sa k SNP ani necítil fundovaný akokoľvek vyjadriť, o múdrosti starých otcov sa tiež podeliť nemôžem, keďže sme v rodine nemali ani nemeckých tankistov ani sovietskych parašutistov, ani gardistov, ani komunistov ba ani len občiansky odpor, len samých pacifistov. Aj som si kúpil onoho času v antikvariáte knižku "Povstanie bez legiend" ale aj som ju nečítal, keďže mi ani nebolo jasné, ktoré sú tie legendy, ktoré v nej nie sú obsiahnuté. Čiže by som len toľko.

Ale nie toto som chcel. Vlastne som tu len chcel švacnúť krásny tematický hlod, ktorý je viac o CKĽ než o SNP a ktorý som objavil v diskusii k jednému veľmi slabému článku a ktorý uvádzam v pôvodnom znení bez diakritiky:
SNP som doteraz celkom uznaval, ale ak ho Fico obhajuje, budem sa na to musiet pozriet blizsie.
lebo hranol sa VZDY myli a VZDY klame, to je v dnesnych dnoch moja zivotna istota.
doubledog |30.08.2007, 12:16 |
Heh. Asi tak.

Žiadne komentáre: