nedeľa 26. augusta 2007

Ťažký život kverulanta

Vo štvrtok som bol na preventívnej prehliadke u zubárky, tak by ma asi nemalo prekvapiť, že mi v sobotu večer pri umývaní zubov vypadla plomba. To mám radosť.

Taktiež, hanbím sa to priznať, ale veď každý človek ma nejakú slabosť, či nedostatok, som si v sobotu kúpil lós Loto. Viem, viem, šance sú infinitesimálne malé, bola väčšia šanca, že ma cestou do obchodu zrazí auto, než že niečo vyhrám. Ale ak už niekoho zrazíte, prezrite mu peňaženku, možno má nejaký tiket, ktorý vyhral dosť aspoň na nové nárazníky.

Každopádne, keďže už prepukla tá mánia, čo by som sa raz na nej nepodieľal. V hlave mi behalo pár čísel, tie som na tikete zaškrtol. Teraz zisťujem, že som 4 zo 6 čísel trafil. Júú bisťu, som sa zaradoval prenáramne, ale len do chvíle, než som zistil, že to mi dá nejakých 568 korún. Teda, za moje ťažko vydumané víťazné čísla by už mohli i viac dať.

To mám radosť. Bude aspoň na plombu. Pokiaľ ma cestou po výhru nik nezrazí.

Žiadne komentáre: