piatok 8. júna 2007

No, logo

Globálnemu cirkusu s názvom Olympijské hry v roku 2012 padne za obeť Londýn. Prvé dejstvo tejto frašky už prebieha. Toť nedávno totiž odhalili logo londýnskych olympijských hier. No, prieser:


Autori 'mierili' na "internetovú generáciu", pričom logo má znázorňovať aj dynamizmus mesta a celé to stálo, prosím pekne, £400 000. Netvrdím, že je to premrštené, ani že je to úplný nepodarok, len vravím, že keby ste mi vypichli oči, zavreli ma do pračky a pustili žmýkanie, tak si krajšie logo vytetujem na zadok lyžičkou. Pravdu povediac, kým som si neprečítal, že to majú byť číslice 2012, tak som skutočne netušil, čo to má byť. Vyzeralo to ako kusy rozbitého skla, halabala pohádzané rozlámané drevené preglejky, kusy ľadu, padajúca stavba, veľmi neskorý Paul Klee (t.j. po smrti), veľmi ranný Juan Miró (t.j. vek: 2 roky), maľba slona po mŕtvici, skrátka mnoho vecí.

Samozrejme, toto mi najprv nenapadlo:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ale teraz tam už nič iné nevidím.

Pre tých, čo si tiež myslia, že je to shit už existuje aj petícia.

(Via Samizdata)

Žiadne komentáre: