pondelok 25. júna 2007

Linky

- No čo, robí to aj Pišťanek, a aký to bol/je spisovateľ, prečo by som nemohol i ja? Okrem toho aj vďaka nemu – a nikdy by som si nepomyslel, že nasledovná slová niekedy napíšem – chcem syfilis!

- Na Marse našli dieru! Táto správa istotne šokuje všetkých, ktorí sa podobne ako ja, Bradburyho rozprávkam napriek, domnievali že už Mars samotný je pekná diera.


Planetárny environmentalista zo mňa nebude, prvé čo mi napadlo bolo, aké ideálne miesto na skládku odpadu.

- Keď už sme vo vesmíre, tu sú veškeré známe telesá slnečnej sústavy s priemerom väčším než 200 míľ (okolo 320 km) na jednom maxi obrázku.

- Ako sme boli predpovedali, Dalibor Roháč napísal na kritiku Martina Filka odpoveď s názvom Prečo predsa len zrušiť ministerstvo školstva. Kurňa, zabudol som na ten popkorn.

- Jaroslav Dušek sa definitívne zbláznil. Alebo niečo podobné.

- A na záver niečo celkom iné, Salvador Dalí v Inkognite.

Žiadne komentáre: