pondelok 11. júna 2007

Cesta do mesta

Nasledujúcich pár dní som mimo. Idem sa historicky znemožniť. Budem v Prahe sebe i iným predstierať, že by bolo snáď aj možné učiniť zo mňa viac než len magistra. Budem tam tak živiť sebaklam, že by zo mňa časom mohol byť i človek schopný uplatnenia v akademickej sfére. Čo iné aj človeku ako som ja ostáva, že: príliš chytrý pre štátny sektor, príliš lenivý pre súkromný sektor, príliš asociálny pre tretí sektor. Už dlhodobo neviem, čo so sebou, ale ako mi povedal kamarát (citujem) "ty musíš byť, kurva, intelektuálom!", čím sa aj nejako nie príliš oduševnene riadim a fungovať na nejakej univerzite by asi bolo fajn. Až na to, že momentálne už o svojom odbore viem menej než novoprijatí prváci.

Samozrejme hlavný dôvod návštevy Prahy je pofľakovať sa po meste a preliezať miestne antikvariáty. Moju prospektívnu kariéru v akademických kruhoch intelektuálnej produkcie mám totiž momentálne tuze v dupie. Asi takto:

Žiadne komentáre: