nedeľa 27. mája 2007

Perie


Kde sa to berie, kde sa to berie, to perie, kde sa to berie.
Serie ma to, serie.
Len to ma serie, kde sa to berie, to perie.
Derie sa von, derie, to perie.
Derie sa von, perie sa derie von.
Kde sa tam berie, to perie, keď sa odtiaľ toľko derie.
Serie ma to, serie.
To perie, čo ma serie a von sa derie, kde sa berie?

Perie von sa derie.
Aha ! Veď ho serie, to perie, čo von sa derie.
Snáď ho žerie, to perie, keď ho toľko serie.
Kde ho berie, to perie, čo ho toľko žerie a potom serie?
Možno ho perie, to perie, čo serie, znovu žerie.
Perie perie, žerie perie, serie perie, perie perie ...
Tam ho berie, to perie.
Tam ho berie.
Ale serie ma to, serie!

(18.3. 2003)

Poznámka:

Dnes na svoju obhajobu môžem len dodať, že nemám čo dodať. Tento blog okrem pár nejapných postrehov, epigramov a občasných citátov mal aj ambíciu vyvesiť zopár písačiek z čias keď som ešte nevedel, že niečo ako blog jestvuje a občasné výplachy som tak hádzal len na papier. Viem, iste, bolo by rozumnejšie sa nestrápňovať a niektoré hriechy mladosti nezverejňovať, ale ja sa proste nemám rád.

Žiadne komentáre: